reklama

Koniec

Naozaj sa to takto skončí?  Naozaj to všetko skončí v slepej uličke?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nie, už to nechcem počuť. Už nechcem počuť o zlých rozhodnutiach na križovatkách života. Už nechcem počuť, že som dávno prepásol cestu. Tú cestu som vždy chcel. Vždy som si po nej prial ísť. Teraz som od nej už príliš ďaleko, aby som sa otáčal. Spálil som za sebou všetky mosty. Zostala po mne len spôšť. Vypálené mestá, mŕtve davy ľudí, ohavné činy. Vtedy som nevedel, že som zle odbočil. 

Teraz už áno. Ale je ešte možné, že prídem na inú križovatku? Že dostanem ešte jednu šancu? Je možné, že predomnou budú novovybudované mestá, cesty, mosty? Je možné, že budem iný? Je možné žiť život niekoho iného a predsa ten svoj? Môj život? Ktorý si vážim a cením?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Budú ešte nejaké križovatky? Spomeniem si, že som niekedy zle odbočil? Ale ako mám vedieť kam ísť? Ako mám vedieť, čo bude? Viem len jedno. Že toto by bol čudný koniec...

Všetko je v poslednej dobe čudné. Čudne dobré, nepokojne pokojné. Tešil som sa na moju obľúbenú cestu. Tešil som sa na moje mesto. A predsa som sa bál. Neviem prečo. Necítil som nič čudné. Iba sa mi miešali pocity. Bol som zmätený. Budovy, ktoré som dôverne poznal, sa mi menili pred očami. Nazeral som na ne z iného pohľadu. Ale je to koniec? Skončí takto nejasne všetko? Prečo to skončilo-neskončilo s ňou? Prečo som taký zmätený?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Samé otázky. Viem, že tu sú aj odpovede. Len stále neviem kde. Vždy som si bol istý, že tu tie odpovede sú. Len čakajú za tými križovatkami. Každý smer skrýva niečo iné.

Už nemám síl. Na nič. Už ani nespomínam. Pritom spomienky bolo to jediné, z čoho som sa tešil. Moje vnútro bol môj svet. Môj svet bol mojou oporou. Teraz je celý poprehádzaný. Postavený na hlavu a končekmi vlasov zapichnutý do zeme. Nemám síl ho zase prevrátiť. Možno, že si naň takto zvyknem. Tak, ako som si zvykol na tento. Už to nebude ťažké. Viem, ako na to.

Som odhodlaný bojovať. Som odholaný niesť zodpovednosť za rozhodnutia na križovatkách.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Milujem rozhodovanie. Milujem zodpovednosť. Milujem prácu, ktorú odvediem sám. Ale teraz je to všetko divne čudné. Akokeby som nemal spomienky. Akokeby som to nebol ja.... 

Peter Lidinský

Peter Lidinský

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent, čo chce písať o svojich názoroch a miluje hory.... Bo sú jeho život a naučili ho žiť, vryli sa do jeho duše tak hlboko, ako zostane jama po výbuchu bomby.... Zoznam autorových rubrík:  Moje české blogyDepkaOnly for fun :)Moje smutné príbehyMoje príbehy z hôrArt fotos

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu