reklama

Otázky a odpovede

Spravil som všetko. Vložil som do toho všetky sily, čo mi zostali. Ale siahol som naozaj na dno?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Som sklamaný. Zhnusený. Sám zo seba. Spytujem si svedomie. Však som to vedel. Stačilo len kúsok premýšľať. Kúsok zapojiť tie posledné mozgové bunky, čo mi zostali. Kúsok viac sa koncentrovať.

Nič. Nemám síl. Dezertoval som. Vzdal som boj. A bol som tak blízko konca. Vraciam sa k stereotypu. Kráčať so zvešenou hlavou. Kráčať pomaly, ale stále napredovať. Kráčať a nikoho sa na nič nepýtať. Len sa nechať unášať davom. Ako milióny ďalších.

Chcel som byť výnimočný. Som nula. Zrnko prachu v púšti. Smietko prachu na mojej zaprášenej skrini. Cítim sa ako plastová fľaša, s ktorou sa neustále dookola pohráva spenená voda vodopádu. Cítim sa byť ranený. A pritom ma nič neranilo. Cítim sa vystrašený. A pritom nie je čoho sa báť. Som zmätený.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes bolo všetko divné. Žuvačka, ktorú som si nalepil na vrecko nohavíc, čokoláda, ktorá sa mi v druhom vrecku rozpustila. Informácie v mojej hlave, ktoré boli absolútne poprehádzané.

Mám chuť niečo rozbiť. Som znechutený. Sebou samým. Už aby prišla. Prečo si ma tu stále nechala? Čo na mne skúša? Prečo?

Zase samé otázky. Ale budú aj odpovede?

Peter Lidinský

Peter Lidinský

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent, čo chce písať o svojich názoroch a miluje hory.... Bo sú jeho život a naučili ho žiť, vryli sa do jeho duše tak hlboko, ako zostane jama po výbuchu bomby.... Zoznam autorových rubrík:  Moje české blogyDepkaOnly for fun :)Moje smutné príbehyMoje príbehy z hôrArt fotos

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu