reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Lidinský

Peter Lidinský

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent, čo chce písať o svojich názoroch a miluje hory.... Bo sú jeho život a naučili ho žiť, vryli sa do jeho duše tak hlboko, ako zostane jama po výbuchu bomby.... Zoznam autorových rubrík:  Moje české blogyDepkaOnly for fun :)Moje smutné príbehyMoje príbehy z hôrArt fotos

reklama

Depka

List pre teba

Peter Lidinský

List pre teba

Zase sedím niekde na vrchole špicatej hory. Bojím sa, že pri akomkoľvek i keď nepatrnom pohybe sa zrútim niekam hlboko. Do večných lovíšť. Doteraz som si to nepripustil, ale teraz? Chápem ťa. A chcem, aby si vedele, že viem prečo si to spravila. Cením si to. Ale od teba som to nečakal.

  • 14. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Lom

Peter Lidinský

Lom

Sedím tu. Zase. Na zráze nad lomom. Ostrá hrana kolmej steny sa mi zarezáva do nôh.

  • 9. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 788x
  • 2
Priateľ

Peter Lidinský

Priateľ

Bolo to už dávno. Už dávno sme spolu nesedeli v horách pri ohni a nerozprávali si tie isté príbehy dookola. Už dávno sme neboli spolu. Chýbaš mi....

  • 27. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ona

Peter Lidinský

Ona

Prečo zase? Už nie, prosím, nie...

  • 19. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Odchod

Peter Lidinský

Odchod

Skončil som. So všetkým. Hambím sa sám za seba. Bol som znechutený spoločnosťou. Ale ja som presne rovnaký. Už tu nebudem otravovať. Nikoho....

  • 26. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 194x
  • 14
reklama
Koniec

Peter Lidinský

Koniec

Už sa rozhodol. Už nevládal. Už s tým všetkým skončí. Tu a teraz.

  • 25. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 743x
  • 3
Každú sekundu sme bližšie smrti

Peter Lidinský

Každú sekundu sme bližšie smrti

Všetci.Každého z nás sa to bytostne týka. Aj Luciena....

  • 20. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 071x
  • 8
Smrť sa blíži, Lucien! Smrť sa blíži....

Peter Lidinský

Smrť sa blíži, Lucien! Smrť sa blíži....

Bežal. Vedel, že keď neutečie zomrie. Roztrhajú jeho telo na kusy a už nikdy viac neuvidí svetlo tohto sveta.

  • 19. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 662x
  • 0
Všetko je späť

Peter Lidinský

Všetko je späť

Všetko sa to vrátilo.

  • 19. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 749x
  • 1
Otázky a odpovede

Peter Lidinský

Otázky a odpovede

Spravil som všetko. Vložil som do toho všetky sily, čo mi zostali. Ale siahol som naozaj na dno?

  • 14. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 634x
  • 1
reklama
Koniec

Peter Lidinský

Koniec

Naozaj sa to takto skončí?  Naozaj to všetko skončí v slepej uličke?

  • 12. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Čas

Peter Lidinský

Čas

Prečo bol taký blázon? Prečo si tak dlho myslel, že sa vráti?

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 676x
  • 2
Byt

Peter Lidinský

Byt

Občas sa cítil ako blázon. Mal všetko, čo si mohol želať a predsa sa cítil ako ten jeho byt. Úplne prázdny a opustený.

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 737x
  • 0
Noc

Peter Lidinský

Noc

Táto noc bolá hrozne čudná. Taká prívetivá a predsa ma ubíjala.

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Lucien

Peter Lidinský

Lucien

Už dávno nepremýšľal. Už dávno nemal chvíľku voľného času, kedy by myslel na svoje problémy. Nič sa mu nechcelo. A to bol ten problém.

  • 4. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 718x
  • 0
reklama
Porké???

Peter Lidinský

Porké???

Prečo? Prečo o všetko? Vždy som chcel na tomto svete niečo dosiahnuť. Vždy som myslel optimisticky.

  • 21. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 809x
  • 12
Rozhovor

Peter Lidinský

Rozhovor

  • 21. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 795x
  • 3
On

Peter Lidinský

On

U dávno mu nebolo zle. Už dávno sa nebál.

  • 20. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 626x
  • 0
Biela stužka v tvojich vlasoch (sloh na slovenský jazyk)

Peter Lidinský

Biela stužka v tvojich vlasoch (sloh na slovenský jazyk)

Stál na moste. Áno bol to on, Lucien. Stál tu a plakal. Pilulku šťastia zahodil do tej rieky už dávno. Nemienim ti to už ďalej trpieť, pomyslel si, keď ju pomaly púšťal z ruky. Slzy sa mu kotúľali po tvári. Uvedomil si rôzne skutočnosti. Bez vplyvu pilulky pôsobili veľmi depresívne.

  • 18. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 064x
  • 0
Začiatok

Peter Lidinský

Začiatok

Bol bezradný. Všetko bo bolelo. Všetko ho pálila. Akákoľvek myšlienka. Akákoľvek spomienka.

  • 16. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 735x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu